Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

İl Sağlık Müdürü Bildirici, hastanede iftar programına katıldı

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Sivrihisar Devlet

Eskişehir İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, Sivrihisar Devlet Hastanesi’nde hastane personeli ile iftar yaptı.

Sivrihisar Devlet Hastanesi’nde Ramazan Ayı çerçevesinde iftar programı düzenlendi. İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici, başkan ve başkan yardımcıları iftara katılım sağladı. Müdür Bildirici, hastane personeli ile iftarını yaptı. İftarın ardından günün anısına hatıra fotoğrafı çekildi.

İha Ajansı