Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Kütahya’da sürücüler fermuar sistemi ile ambulansa yol verdi

Kütahya’da sürücülerin vakaya giden bir ambulansa fermuar sistemiyle yol verdiği

Kütahya’da sürücülerin vakaya giden bir ambulansa fermuar sistemiyle yol verdiği anlar kameraya yansıdı.

Atatürk Bulvarında çekilen görüntülerde, sürücülerin koordineli bir şekilde şerit değiştirerek ambulansın geçişini kolaylaştırdığı görüldü. Sürücülerin bu duyarlı hareketi, sosyal medyada da büyük takdir topladı.

Yetkililer, acil durum araçlarının geçiş önceliğine dikkat edilmesi gerektiğini vurgulayarak, bu tür örnek davranışların yaygınlaşmasının hayati öneme sahip olduğunu belirtiyor.

İha Ajansı