Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

“O MENAJERLERİ SOKAKTA GEZDİRİRİM”

Bu haberin fotoğrafı yok

Kanal 3’te bu hafta köşe yazımda 2.Lig Futbol Dosyası programımıza konuk olan MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı İlhami Alparslan’ın açıklamalarından önemli satır başlarını yazacağım…

Geçen hafta sonu TFF 2.Lig Beyaz Grupta Batman Petrolspor ile oynanan ve 1-1 sona eren karşılaşmanın anlatımında mikrofon başındaydım. Yaklaşık 10 bine yakın taraftar Eryaman’ı doldurmuş ve bazı taraftar grupları maçtan 3 saat önce stadyumdaki yerlerini almış ve Türk bayraklarıyla stadyumu donatmışlardı. Karşılaşmada sarı lacivertlilerin bariz bir oyun üstünlüğü vardı ve Mervan ile 1-0 öne de geçilmişti. Recep Karatepe ile sözleşme uzatan ve ritim yakalayan asırlık çınar Ankaragücü, Enes Tepecik’in ve İsmail Çokçalış’ın etkili oyunuyla lider Batman savunmasını oldukça zorladı. Mervan ile yakalanan pozisyon golle sonuçlansa hayati bir 3 puanın sahibi olacaktı Başkent temsilcisi. Maçı televizyondan ve YouTue’dan yüz binlerce kişi seyretti. Alt liglerin görünürlüğü bakımından çok önemli sayılar bunlar.

“ŞU AN TRANSFER YASAĞINI KALDIRMAYACAĞIM”

MKE Ankaragücü Kulübü Başkanı İlhami Alparslan, önceki hafta Altınordu maçıyla ve Batman maçıyla ilgili olarak konuştuğu programımızda transfer yasağına da değindi, “Geçen hafta Altınordu maçında berabere kaldığımızda futbolcu arkadaşlarımız bunun mahcubiyetini yaşadı. 1 penaltıya sığınacak değiliz, bizim o maçı kazanmamız gerekirdi. Batman maçında oynanan oyundan memnunum. Play-off diye artık baskı kurmuyoruz. O kafa rahatlığını oyunculara verdik. Her maçı kazansınlar zaten play-off’a kalırız. Şu an bu ligde transfer yasağını kaldırmayacağım. Yabancı oyuncu oynatamıyoruz. Kaldırsak ne olacak. Play-off’lara kalırsak 1.lige çıkarsak o hafta kaldırırız.” açıklamasını yaptı.

“MENAJERLERİN KURNAZLIK İŞLERİ BUNLAR”

Başkan Alparslan, son yıllarda Türk futboluna ve kulüplere ciddi zararlar veren menajer yapılanmasıyla ilgili olarak, “Oyuncularımız için kulübümüze ulaşan bir takım yok. Oyuncularımızın talipleri yok. Menajerlerin kurnazlık işleri bunlar. Bu işleri bıraksınlar. Benim çocuklarımı rahat bıraksınlar. Ankaragücü ne zaman ivme kazansın menajerler hemen haber çıkarıyorlar. Hadlerini aşmasın kimse. O menajerleri sokakta gezdiririm. Bu çocuklarla beraber 1.lige çıkma hayalimiz var. Ankaragücü ismi para için satılık değil. Bu arma bize emanet diyeceğiz. İşçinin aylığını alamadığı, hocanın sürekli değiştiği, takım içi kaosun olduğu bir kulüp istemiyorum. Bunun için uğraşıyoruz. İnşallah olur Play-off’a gideriz. 30-40 kişilik statlarda maç yapıyoruz. Ne işimiz var ya? Fitne fesat üretilmeden çıkacağız inşallah.” diye konuştu.

TOPLAM BORÇ 800 MİLYON LİRA

Ankaragücü’nde en merak edilen konulardan birisi de kulübün güncel borç durumu. Başkan Alparslan, 2.Lig Futbol Dosyasında bu konuya da açıklık getirdi. Alparslan, “Kongreden bugüne kadar 45 Milyon TL ödeme yapıldı. Kongreden önce 70 milyona yakın ödeme yapmıştık. 1 ay içerisinde 2 maaş ödedim. Batman maçı için beraberlik primi verme kararı aldık. Oynadılar hak ettiler. Ankaragücü’nün toplam borcu 800 milyon TL’dir. Ankara’nın iş adamının Ankaragücü’nden alacağı olmaz. Ben başarıyı yakalayayım onların hepsine alacağı yoktur imza attırırım.” açıklamalarında bulundu.

Ahmet Mert DOKUZOĞLU