Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Vatandaş başvuruları masaya yatırıldı

Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü, CİMER, SABİM ve Hasta Hakları birimlerinin

Eskişehir İl Sağlık Müdürlüğü, CİMER, SABİM ve Hasta Hakları birimlerinin aylık değerlendirme toplantısı gerçekleştirildi.

İl Sağlık Müdürü Doç. Dr. Yaşar Bildirici ve başkanların katılımıyla toplantı düzenlendi. Vatandaşlardan gelen başvuruların çözüm süreçleri masaya yatırıldı. Görüşmelerde, hizmet kalitesinin artırılmasına yönelik öneriler değerlendirildi. Ardından kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi hedeflendi.

İha Ajansı