Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Washington Post CEO’su Will Lewis toplu işten çıkarmaların ardından istifa etti

Washington Post’un yayıncısı ve CEO’su Will Lewis, gazetede gerçekleştirilen geniş çaplı işten çıkarmaların ardından görevinden ayrıldığını açıkladı. Lewis, istifa kararını çalışanlara gönderdiği e-posta ile duyurdu.

Washington Post’un yayıncısı ve CEO’su Will Lewis, gazetede gerçekleştirilen geniş

Amerikan Washington Post gazetesinin yayıncısı ve CEO’su Will Lewis, şirkette yaşanan toplu işten çıkarmaların ardından istifa ettiğini duyurdu.

Çalışanlara gönderilen e-posta ile duyurdu

Will Lewis, çalışanlara gönderdiği bir e-posta aracılığıyla görevinden ayrıldığını belirterek, istifa etmesi için doğru zamanın geldiğine işaret etti. Lewis, bu kararın hem kendisi hem de kurum için en uygun adım olduğunu ifade etti.

Jeff Bezos’a teşekkür etti

İstifa açıklamasında Washington Post’un sahibi olan Amerikalı milyarder Jeff Bezos’a teşekkür eden Lewis, görev süresi boyunca gazetenin sürdürülebilir geleceğini güvence altına almak için zor kararlar alındığını vurguladı. Lewis, bu kararların uzun yıllar boyunca milyonlarca okura her gün yüksek kaliteli ve tarafsız haber sunabilmek amacıyla alındığını dile getirdi.

Bezos döneminde göreve gelmişti

Will Lewis, 2023 yılında Jeff Bezos tarafından Washington Post’ta göreve getirilmişti. Lewis, bu süreçte Bezos’un kamuoyunda tartışma yaratan bazı değişikliklerine de destek vermişti.

Yüzlerce gazeteci işten çıkarılmıştı

Gazete yönetimi, 4 Şubat’ta spor ve kitap bölümlerinin tamamı da dahil olmak üzere yüzlerce gazetecinin işine son vermişti. Toplu işten çıkarmalar, basın dünyasında geniş yankı uyandırmış ve kurum içindeki huzursuzluğu artırmıştı.

admin