Geçtiğimiz hafta Megabirlik Medya Temsilcisi Mehmet Emin Güzbey tarafından Gazetemizde gündeme getirilen, Devlet Hastanesi’nin bulunduğu alana, Başkan Zeybek’in talimatıyla helikopter pisti yapılacağının duyurulmasının ardından, pistin tamamlanarak hizmete sunuldu.
