İçişleri Bakanlığı tarafından 2019 yılı ‘Yaya Öncelikli Trafik’ yılı ilan edilmiş ve ülke genelinde farkındalık faaliyetleri yapılması için yıl boyu devam edecek ‘Öncelik Hayatın, Öncelik Yayanın’ isimli kampanya Vali Mustafa Tutulmaz’ın katıldığı programla başlatıldı.
