Milliyetçi Hareket Partisi’nin haftalık basın toplantısında konuşan MHP Afyonkarahisar Belediye Başkan Adayı Fatih Çetinkaya, kenevir üretimi noktasında Afyonkarahisar’ın üretim yapılacak iller arasında yer almamasının büyük kayıp olduğunu söyleyerek, “Sayın Milletvekilimiz Mehmet Taytak bey ise bu konunun takipçisi olacağını ve yakın bir zamanda bunun müjdesini vereceklerini ifade etmemi istedi” dedi.
