Afyonkarahisar’ın düşman işgalinden kurtuluşunun 96.yıldönümü Anıtpark önünde yapılan etkinliklerle coşkuyla kutlandı. Kutlama töreninde konuşan Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, 96 yıl önce olduğu gibi emperyalistlerin ülkemize yönelik saldırılarının devam ettiğini söyleyerek, bu saldırılara boyun eğmeyeceklerini söyledi.
