Afyonkarahisar Belediyesi tarafından Cumhuriyet Meydanı’nda çalışmalar tüm hızıyla sürerken Anıtpark’a modern bir kafeterya yapılacak. Kafeterya için ihaleye çıkılmayacağını ve belediyenin işleteceğini söyleyen Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, “Maalesef belediyemizin ihalelerine adı mafyayla, silahla bıçakla anılan hakkı olmayan kişiler girmeye başladı. Bu durum belediyenin ve kentin imajını olumsuz etkiliyor. Bu nedenle ihaleye çıkmayacağız” diye konuştu.
