Geçtiğimiz pazar günü yapılan genel seçimleri değerlendiren Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, “Türkiye 24 Haziran’da güzel bir seçim geçirdi. Yüzde 90’na yakın bir katılım ile dünyaya demokrasi acısından ders verdi” diye konuştu.
Geçtiğimiz pazar günü yapılan genel seçimleri değerlendiren Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, “Türkiye 24 Haziran’da güzel bir seçim geçirdi. Yüzde 90’na yakın bir katılım ile dünyaya demokrasi acısından ders verdi” diye konuştu.