Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu’nun büyük uğraşları sonucunda Afyonkarahisar’a kazandırılan Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi’nin tabelasının açılış töreni gerçekleştirildi. Bakan Eroğlu, Afyonkarahisar Sağlık Bilimleri Üniversitesi’nin Türkiye’nin bir numaralı sağlık üniversitesi haline getireceklerini söyledi.
