Afyonkarahisar Şehirlerarası Otobüs İstasyonu Anonim Şirketi Yönetim Kurulu Başkanı Kadir Altınkaya, otogarda bayram öncesinde herhangi bir yoğunluk olmadığını söyleyerek, Afyonkarahisarlı hemşehrilerimize tavsiyem, biletlerini erken alsınlar. Ekonomik sebeplerden dolayı ek seferler yapılmayabiliyor” şeklinde konuştu.
