Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

‘Yüzümü hep ak ettiniz’

Belediye’de görevli memur ve işçilerle veda yemeğinde bir araya gelen Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, “Yaptığımız her başarılı işin arkasında sizler vardınız. 10 yıllık görev süremizde yüzümü hep ak ettiniz” sözleriyle personeline teşekkür etti.

admin

DİĞER VİDEOLAR