Belediye’de görevli memur ve işçilerle veda yemeğinde bir araya gelen Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, “Yaptığımız her başarılı işin arkasında sizler vardınız. 10 yıllık görev süremizde yüzümü hep ak ettiniz” sözleriyle personeline teşekkür etti.
Belediye’de görevli memur ve işçilerle veda yemeğinde bir araya gelen Belediye Başkanı Burhanettin Çoban, “Yaptığımız her başarılı işin arkasında sizler vardınız. 10 yıllık görev süremizde yüzümü hep ak ettiniz” sözleriyle personeline teşekkür etti.