Cumhurbaşkanlığı himayesinde Tarım ve Orman Bakanlığı tarafından düzenlenen “Fidanlar Fidanlarla Büyüyor” programı kapsamında düzenlenen fidan dikim töreninde konuşan Vali Mustafa Tutulmaz, dikilen fidanlarla Afyonkarahisar’ın daha güzel hale geleceğini söyleyerek, “Geleceğimiz açısından yaşadığımız yere sahip çıkmalıyız. Sonuçta göreceğiz ki bu topraklar hem zenginliğimiz açısından hem yaşanabilir açısında güzel topraklar olacak” dedi.
