Elektrikçiler ve Elektronikçiler Odası genel kurulu gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçimlere katılan Mehmet Karagöz 4 yıllığına tekrar başkan seçildi.
Elektrikçiler ve Elektronikçiler Odası genel kurulu gerçekleştirildi. Tek aday olarak seçimlere katılan Mehmet Karagöz 4 yıllığına tekrar başkan seçildi.