Afyonkarahisar Belediyesi ve AKÜ’nün işbirliğiyle ANS Kampüsü’ndeki Merkez Yemekhane’de düzenlenen Gençlik İftarı’nda konuşan Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, “Gençler her zaman bizlere güç vermektedir. Birçok programın olmasına rağmen özellikle iftarda gençlerle bir arada olmayı tercih ettim. Çünkü gençlerimizin değeri bizim için çok büyüktür. Çünkü sizler geleceğimizin teminatısınız. Sizlere güveniyoruz. İnşallah büyük Türkiye’yi sizler inşa edeceksiniz” dedi.
