Ana Sayfa Arama Yazarlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir

Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Eroğlu: ‘En fazla yatırımı eğitime yapıyoruz’

Emirdağ ilçesinde hayırseverlerin katkılarıyla yapımı tamamlanan eğitim kurumlarının açılışında konuşan Orman ve Su İşleri Bakanı Prof. Dr. Veysel Eroğlu, büyük hedefleri olan gençler yetiştirmek istediklerini belirterek, bu noktada en fazla yatırımı eğitim alanına yaptıklarını ifade etti.

admin

DİĞER VİDEOLAR