Afyonkarahisar Basın Yayın Derneği yönetimini makamında ağırlayan Belediye Başkanı Mehmet Zeybek ziyarette yaptığı açıklamada, tek amaçlarının Afyonkarahisar’a hizmet etmek olduğunu söyleyerek, “Bizlerde bundan sonra üzerimize düşen neyse o gayreti göstereceğiz. Bundan kimsenin şüphesi olmasın” dedi.
