Afyonkarahisar Kasaplar ve Sucukçular Odası’nın dün gerçekleştirilen genel kurulu sonrası mevcut Başkanı İbrahim Yörük güven tazeledi. Yörük, genel kurulda yaptığı açıklamada, etteki KDV’nin yüzde 8’den 1’e düşürülmesinin gerektiğini vurguladı.
Afyonkarahisar Kasaplar ve Sucukçular Odası’nın dün gerçekleştirilen genel kurulu sonrası mevcut Başkanı İbrahim Yörük güven tazeledi. Yörük, genel kurulda yaptığı açıklamada, etteki KDV’nin yüzde 8’den 1’e düşürülmesinin gerektiğini vurguladı.